به گزارش روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران؛ مارك آنتونی رئیس فروم ریل سیستم UIC؛ بابیان اینكه استانداردسازی یكی از مهمترین مباحث در UIC به شمار میرود گفت: سهم بالای استانداردها در اجرای پروژههای به حدی است كه اگر یكی از این موارد درست عملنکرده و هماهنگ نباشد، عملیات كل سیستم را مختل خواهد كرد.
وی افزود: با توجه به اینكه استانداردها بر مبنای نحوه استفاده تغییر میکند بنابراین برحسب شرایط میتوان از استانداردهای متفاوت بهره گرفت.
رئیس فروم ریل سیستم تصریح كرد: استانداردهای UIC بیشتر در ساختار سازمانها شكل پیدا میکند و برای هر منطقه استانداردهای مشخص وجود دارد .
وی با بیان اینكه استانداردها یا اجباری هستند یا پیشنهادی، گفت: استاندارد صنعت بینالمللی حملونقل ریلی (IRIS) الزامات مربوط به اجرای سیستمهای مدیریت بازرگانی در بخش ریلی و تضمین ارائه خدمات مستمر با بالاترین كیفیت در تمام این زنجیره را تعریف میکند و میتوان گفت استفاده از استاندارد صنعت بینالمللی حملونقل ریلی (IRIS) بهترین راه برای مدیریت است.
آنتونی همچنین در خصوص هزینههای نگهداری سیگنالینگ گفت:تمركز بر روی معماری و ارتباط میان سختافزار و نرمافزار پروژه قبل از اجرای آن میتواند كاهش هزینههای نگهداری سیگنالینگ را در برداشته باشد.
به گفته رئیس فروم ریل سیستم UIC خاطرنشان كرد: بهمنظور جلوگیری از بروز مشكل بایستی بخش نیازمندی عملكردها از بخش سختافزار و نرمافزار جدا شود .
نظر شما